خانه » فروشگاه لوازم خانگی » غذاساز سه کاره برسادیس
غذاساز همه کاره برسادیس
غذاساز برسادیس 6 تیغه قیمت اصلی ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ بود.قیمت فعلی ۳۸,۲۰۰,۰۰۰ ﷼ است.
بازگشت به محصولات
غذاساز فیلیپس
غذاساز فیلیپس مدل HR7778 قیمت اصلی ۹۹,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ بود.قیمت فعلی ۹۷,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ است.

غذاساز سه کاره برسادیس

(11 بررسی مشتری)

خرید غذاساز سه کاره برسادیس – یک دستگاه قدرتمند با آسیاب حرفه ای ادویه و یک مخلوط کن (ارسال رایگان و پرداخت درب منزل) قیمت غذا ساز برسادیس (۱۳ اردیبهشت)

قیمت اصلی ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ بود.قیمت فعلی ۳۶,۶۰۰,۰۰۰ ﷼ است.

16 نفر در حال مشاهده محصول هستند
1

ارسال رایگان

ارسال رایگان سفارشات بالای 3 میلیون تومان

2

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت درب منزل

3

ارسال سریع

ارسال فوری با پست پیشتاز یا تیپاکس

4

پایین‌ترین قیمت

پایین‌ترین قیمت ممکن با بیشترین تخفیف

توضیحات

غذاساز سه کاره برسادیس ۴ تیغه

در این مقاله، در مورد غذاساز سه کاره برسادیس ۴ تیغه صحبت خواهیم کرد. این دستگاه که توانایی خرد کردن، مخلوط کردن و پوره سازی را دارد، یکی از بهترین ابزارهای آشپزخانه است. ما در اینجا به بررسی ویژگی‌ها، عملکرد و استفاده از این غذاساز عالی خواهیم پرداخت. بنابراین، اگر شما به دنبال یک دستگاه برای تسهیل و سرعت بخشیدن به فرآیند پخت و پز هستید، این مقاله را حتماً بخوانید.

غذاساز سه کاره برسادیس | خرید غذاساز سه کاره برسادیس | قیمت غذاساز سه کاره برسادیس

غذاساز سه کاره برسادیس | خرید غذاساز سه کاره برسادیس | قیمت غذاساز سه کاره برسادیس

معرفی غذاساز سه کاره برسادیس

غذاساز سه کاره برسادیس ۴ تیغه، یک دستگاه قدرتمند و با عملکرد بالا برای آشپزخانه است. این دستگاه، توانایی خرد کردن، مخلوط کردن و پوره سازی را در یک دستگاه یکپارچه دارد. با استفاده از این وسیله، شما قادر خواهید بود به راحتی انواع غذاهای خانگی را تهیه کنید. طراحی ساده و کارآمد این دستگاه، آن را به یک ابزار ضروری برای هر آشپزخانه تبدیل کرده است.

ویژگی‌های غذاساز سه کاره برسادیس

غذاساز چهارتیغه برسادیس، یک ابزار بی‌نظیر و بی‌رقیب است که تمام نیازهای اصلی در خانه و آشپزی را برطرف می‌کند. این غذاساز سه کاره قابلیت خرد کردن انواع گوشت، سبزیجات، صیفی‌جات، یخ، میوه‌های یخ‌زده و پیاز را با یک خردکن ۳.۳ لیتری فراهم می‌کند. همچنین، با داشتن آسیاب حرفه‌ای خانگی، می‌توانید به صورت حرفه‌ای ادویه‌های مانند دارچین و زردچوبه را تهیه کنید. همچنین، با مخلوط کن ۱.۳ لیتری این غذاساز می‌توانید دسرهای خوشمزه‌ای بسازید.

غذاساز سه کاره برسادیس ۴ تیغه دارای ویژگی‌های منحصربفرد و عملکرد عالی است. قدرت موتور قوی این دستگاه، با سرعت بالا و به صورت روان محتوای خام را خرد و مخلوط می‌کند. این قابلیت عالی به شما امکان می‌دهد غذاهای خود را به سرعت آماده کنید و در کمترین زمان به نتایج مطلوب برسید.

دستگاه غذاساز برسادیس ۴ تیغه دارای چندین سرعت است که شما می‌توانید سرعت مناسب خود را انتخاب کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد با توجه به نوع غذا، سرعت مناسب را انتخاب کرده و نتایج بهینه را بدست آورید.

به طور کلی، غذاساز سه کاره برسادیس ۴ تیغه با ویژگی‌های منحصربفرد و عملکرد عالی، انتخاب مناسبی است. نحوه عملکرد این دستگاه بسیار ساده و آسان است و به شما اجازه می‌دهد به سرعت و با کارآیی بالا غذاهای خود را آماده کنید.

می توانید فیلم غذا ساز ۴ تیغه برسادیس  را مشاهده کنید.

امکانات غذا ساز ۳ کاره برسادیس

غذاساز سه کاره برسادیس امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این امکانات عبارتند از:

  1. خرد کردن: با استفاده از تیغه‌های تیز و قدرتمند غذاساز برسادیس، می توانید مواد غذایی را به قطعات کوچک خرد کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا غذاها را به سرعت آماده کنید و از وقت بیشتری برای لذت بردن از غذا داشته باشید.
  2. مخلوط کردن: با قدرت موتور برسادیس، می‌توانید مواد غذایی را به صورت یکجا مخلوط کنید. این امکان برای تهیه سس‌ها، شیره‌ها، پوره‌ها و سوپ‌ها بسیار مناسب است.
  3. آسیاب کردن: با استفاده از تیغه‌های آسیاب قدرتمند برسادیس، می‌توانید دانه‌ها، خشکبارها و انواع ادویه‌جات را آسیاب کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا به راحتی و در خانه مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه غذا را تولید کنید.

قابلیت های غذا ساز سه کاره برسادیس

ویژگی‌های مخزن غذاساز

مخزن غذاساز دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که از آنها می‌توان به جنس پیرکس، کیفیت بالا و زیبایی استثنایی اشاره کرد. مخزن با حجم ۱.۳ لیتری دارای جنس پیرکس آب‌دیده و بسیار مقاوم است.

غذا ساز سه کاره برسادیس | قیمت غذا ساز سه کاره برسادیس 4 تیغه

ویژگی های تیغه و پایه تیغه غذاساز برقی برسادیس

تیغه  این غذاساز برقی چهار پره بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تیغه از جنس فنر فولاد و استاینلس استیل لیزری با ویژگی های بارز نشکن بودن، ضد زنگ با قابلیت تیزشوندگی مجدد است. پایه تیغه این خردکن کاملا نشکن و ضد هرز شوندگی میباشد.

بررسی غذاساز برسادیس سه کاره

آسیاب این غذا ساز سه کاره برسادیس یک مخزن از جنس پیرکس آب دیده با ظرفیت ۳۰۰ سی سی دارد. یک تیغه فولادی و کاملا نشکن این دستگاه را از سایر محصولات مشابه متمایز میکند که قابلیت آسیاب انواع ادویه مثل زردچوبه، دارچین و … را دارد.

خرید سه کاره برسادیس | قیمت سه کاره برسادیس

خرید سه کاره برسادیس | قیمت سه کاره برسادیس

درب غذاساز سه کاره برسادیس از جنس پلی کربنات نشکن و مقاوم و شفت های ضد هرز شوندگی و دارای نوار لرزه گیر مخزن و نوار آب بندی روی دستگاه است.

غذاساز سه کاره برسادیس 4200 WL

غذاساز سه کاره برسادیس ۴۲۰۰ WL

خردکن برسادیس توان خرد کردن نیم کیلو مرغ و گوشت در هر بار و همچنین خرد کردن انواع سبزیجات و صیفی جات ، انواع میوه ، یخ ، پیاز و … را دارد.

سه کاره برسادیس خوبه؟

میکسر سه کاره برسادیس به عنوان یک ابزار کارآمد در آشپزخانه شما قرار می‌گیرد. این میکسر دارای یک پارچ بزرگ از جنس پیرکس است که به آسانی قابل شستشو است و در برابر ضربه‌ها و حرارت‌های بالا مقاومت می‌کند. با ظرفیت ۱.۳ لیتر مناسب خود، می‌توانید حجم مناسبی از مواد را در آن میکس کنید.

با تیغه‌های فولادی و بسیار مقاوم، این میکسر قادر است انواع دسرها، معجون‌ها و شیک‌های مختلف را با سهولت و دقت بالا میکس کند. با شفت‌های ضد سایش، حتی می‌توانید میوه‌های یخ زده را به صورت سریع و بدون مشکل میکس کنید. با استفاده از این میکسر، به راحتی می‌توانید غذاهای خوشمزه و لذیذ را در خانه تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

غذاساز سه کاره برسادیس 4200 WL | خرید غذاساز سه کاره برسادیس 4200 WL

غذاساز سه کاره برسادیس ۴۲۰۰ WL | خرید غذاساز سه کاره برسادیس ۴۲۰۰ WL

بررسی مهمترین ویژگی های موتور و کلاهک دستگاه غذاساز برسادیس

قسمت کلاهک این غذاساز برقی با روکش استیل دارای یک موتور یونیورسال با دو حالت دور کم و زیاد است. (دور کم و زیاد برای خردکن و دور زیاد برای آسیاب و مخلوط کن استفاده میشود).

موتور دستگاه دارای سنسور موتور فشار و  حرکتی است که در صورت داغ کردن یا تحت فشار قرار گرفتن، موتور خود به خود خاموش میشود و بعد از چند دقیقه شروع به کار میکند. (با این امکان، موتور تحت هیچ شرایطی نمیسوزد)

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم صفر تا صد غذاساز برسادیس سه کاره  را بررسی کنیم. آنچه در این مطلب اشاره شد بررسی موارد ظاهری و فنی این محصول بود تا شما عزیزان بتوانید هریک از موارد مذکور را ملاکی برای خرید خود قرار دهید.

این غذاساز برقی باعث میشود شما لذت بیشتری از آشپزی ببرید و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید.

اگر شما خواننده ی گرامی شاغل  هستید شدیدا خرید این غذاساز برقی با کیفیت را به شما پیشنهاد میدهیم زیرا این محصول انرژی کمی از شما میگیرد و میتوانید ساعت بیشتری را در خانه استراحت کنید.

فیلم غذاساز را در زیر میتوانید مشاهده کنید

توضیحات تکمیلی
رنگ

مشکی

وزن

4500 گرم (4.5 کیلوگرم)

ابعاد

25 × 25 × 35 cm

تعداد تیغه

4 تیغه

ظزفیت

3.3 لیتر خردکن – 1.3 لیتر مخلوط کن – 0.3 لیتر آسیاب

نظرات (11)
5
11 نقد و بررسی
7
0
0
0
0

11 دیدگاه برای غذاساز سه کاره برسادیس

حذف فیلترها
  1. الهام انصاری (خریدار محصول)

    عصای دستم شده تو آشپزخونه

  2. لیلا

    چند روز زمان میبره تا دستگاه به دستم برسه؟
    می خواهم کادو بدم به مادرم

    • مدیر فروشگاه خردکن ادمین (خریدار محصول)

      سلام
      در تهران با پیک کمتر از ۶ ساعت و با پست ۲ روز
      برای سایر استانها بین ۳ تا ۵ روز (ارسال از طریق پست و تیپاکس) . کلیه سفارشات در همان روز کاری تحویل پست می شوند

  3. محمد حسین

    سلام مخلصم. من چند ماهی است که این دستگاه را تهیه کرده‌ام و از خریدم راضی هستم. این دستگاه دارای موتوری قدرتمند است و من با استفاده از آن گوشت، مرغ و حتی یخ را نیز خرد کرده‌ام و هیچ مشکلی نداشته است. اگر برای مدت طولانی از دستگاه استفاده کنید یا حجم زیادی مواد درون آن بریزید، دستگاه گرم می‌شود و به صورت خودکار خاموش می‌شود تا موتور داغ نشود. پس از پنج دقیقه، دستگاه دوباره قابل استفاده است که این ویژگی بسیار عالی است. (لطفاً توجه داشته باشید که این دستگاه یک موتور دارد و سه ظرف استفاده می‌کند.) ظرف خرد کن از جنس پیرکس است و در بالای آن یک پوشش پلاستیکی قرار دارد. تیغه‌های آن از جنس استیل هستند (برای آزمایش، با یک قطعه آهن بزنید) و شافت آن از جنس پلاستیک است، اما بسیار محکم است.

  4. زهرا حسنی

    واقعا دستگاه خیلی خوبیه! قبلاً شک داشتیم، اما الان که امتحانش کردیم، خیلی خوشحالم که یک محصول ایرانی اینقدر عالی باشه. واقعاً هم خردکن و هم مخلوط کن و آسیاب کارش عالی بود. باهاش کار کردن هم خیلی راحته!

  5. اکرم محمدی

    با سلام آیا برسادیس گارانتی هم دارد ؟؟
    چند ماه ؟؟؟

    • مدیر فروشگاه خردکن ادمین

      سلام
      بله تمام محصولات برسادیس ۱۸ ماه گارانتی از زمان فروش دارد

  6. زینب افشار

    سلام
    آیا گوشت قرمز را همانند چرخ گوشت خرد میشود؟ لطفا قیمت آن را اعلام کنید و همچنین زمانی که شارژ موجودی میشود را نیز اطلاع دهید.

    • مدیر فروشگاه خردکن ادمین

      سلام خانم زینب افشار
      بله دستگاه برسادیس به راحتی می تواند گوشت و مرغ را برایتان کاملا یکدست چرخ کند
      قیمت دستگاه به روز است و دوباره شارژ شد

  7. علیرضا تقوی پور

    این دستگاه واقعاً قویه، من الان سه ماهه دارمش و خیلی راضیم. ممنونم!

    • مدیر فروشگاه خردکن ادمین

      سلام جناب تقوی پور
      ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  8. مرجان قدیمی

    یه خردکن همه کاره و کار راه انداز
    خریدش رو پیشنهاد میکنم

    • مدیر فروشگاه خردکن ادمین

      سلام خانم قدیمی ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  9. حمید رضا جباری

    سلام وقت بخیر ببخشید فروش قسطی هم دارید؟
    شرایطش رو اعلام میکنید
    خردکن همه کاره برسادیس رو میخواستم

    • مدیر فروشگاه خردکن ادمین

      سلام جناب جباری
      محصولات برند برسادیس را می توانید به صورت اقساطی خرید کنید
      یک سوم مبلغ را پیش پرداخت واریز میکنید و مابقی مبلغ را هم در دو فقره چک یک ماهه (جمعا دو ماه ) بعد از ثبت چک در سامانه . چک را برایمان ارسال می فرمایید و محصول را برایتان پست می کنیم

  10. ابراهیم آزادی

    یک دستگاه فوق‌العاده قوی که تا به حال دیده‌ام!

    این عالیه، بالاخره یک دستگاه خردکن قوی پیدا کردم!

    • مدیر فروشگاه خردکن ادمین

      سلام جناب آزادی ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  11. مرسده حقی

    خوب بود و به موقع رسید.. زودتر از جنس هایی که قبلا سفارش دادم

    • مدیر فروشگاه خردکن ادمین

      سلام خانم حقی
      ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت اصلی ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ ﷼ بود.قیمت فعلی ۳۶,۶۰۰,۰۰۰ ﷼ است.

محصولات مرتبط